Beeldbellen met je WONOzo-begeleider
WONOzo! tracht de ondersteuning van de aangesloten cliënten en hun netwerk zo goed als mogelijk te blijven garanderen in deze tijden van de maatregelen m.b.t. het Corona-virus.
Zoals bij vele andere diensten, organisaties en winkels, is het voorlopig niet meer mogelijk om afspraken te laten doorgaan of persoonlijk bij de cliënten of hun netwerk langs te gaan.
Anderzijds kan er toch nog op verschillende manieren geholpen of ondersteund worden vanuit WONOzo, echter wel op een afstand. We zetten ze nog even op een rijtje:
- Iedereen kan steeds telefonisch met de dienst of zijn/haar persoonlijke begeleider contact opnemen.
De contacturen voor telefonische permanentie werden tevens uitgebreid:
We zijn telefonisch bereikbaar elke werkdag van 9u – 12u30 en van 13u – 16u30 (in plaats van enkel tijdens de voormiddag).
Hierna nogmaals het algemene telefoonnummer : 054/42 16 17.
- Het e-mailverkeer tussen werknemers onderling of tussen begeleiders en de cliënten hun netwerk blijft eveneens gegarandeerd.
- WONOzo! post op regelmatige basis informatie en nieuws op de WONOzo-website en Facebook-pagina : https://www.facebook.com/WONOzo-998871463459818/
Volgen jullie ons al?! Zeker doen!
- WONOzo! biedt de mogelijkheid van beeldbellen aan:
Dit kan gebeuren op afspraak tussen begeleider en cliënt (en/of netwerk) wanneer deze de noodzakelijke en zeer beveiligde software installeren op de computer (laptop) of de smartphone.
Op die manier is een gesprek toch persoonlijker, kunnen dringende zaken worden doorgegeven, of kan men elkaar een hart onder de riem steken, terwijl men elkaar ook ziet via de camera.
Het is een mooie vervanging van een persoonlijke afspraak in deze periode zonder veel sociale contacten.